Menu główne
Aktualności RSS

Aktualności

  • Zapytanie ofertowe dotyczące wykonania usługi odbioru, transportu i utylizacji wyrobów azbestowych z terenu Gminy Gnojnik

    Friday, 19 August 2022r. Przetargi

    Wójt Gminy Gnojnik zaprasza do składania ofert w ramach zapytania ofertowego dotyczącego wykonania usługi odbioru, transportu i utylizacji wyrobów azbestowych z terenu Gminy Gnojnik

     

    RGPiOŚ.6232.19.2021.MG.                                                          Gnojnik, dnia 18.08.2022r.

    Zapytanie ofertowe dotyczące wykonania usługi odbioru, transportu i utylizacji wyrobów azbestowych z terenu Gminy Gnojnik.

    1. Nazwa oraz adres zamawiającego:
    Gmina Gnojnik, 32-864 Gnojnik 363, NIP: 869-11-86-447, e-mail: sekretariat@gnojnik.pl

    2. Tryb udzielenia zamówienia
    Przedmiot zamówienia zostanie udzielony na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 t.j. ze zm.) – zwanej dalej ustawą.

    3. Opis przedmiotu zapytania
    Odbiór transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Gnojnik w 2022 r. Szacunkowa ilość wyrobów azbestowych, przeznaczonych do odbioru, transportu i utylizacji wynosi ok 30 Mg pochodzących z 18 posesji wskazanych przez Zamawiającego. Ilość nieruchomości oraz masa wyrobów może ulec zmianie. Ilość nieruchomości wraz z ich adresami stanowić będzie załącznik do umowy.

    4. Termin wykonania zamówienia:
    Od dnia podpisania umowy r. do 15 października 2022 r.

    5. Inne wymagania i warunki:
    1) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania wymaganych prawem zezwoleń i pozwoleń w zakresie wykonywania usługi.
    2) Załadunek i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą odpowiedniego sprzętu i środków transportu, które muszą być w dyspozycji Wykonawcy. Należy uwzględnić odbiór azbestu z nieruchomości z utrudnionym dojazdem.
    3) Podmiot odbierający odpady azbestowe od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do przekazywania odebranych odpadów bezpośrednio do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.

    1. Opis sposobu przygotowania oferty:
    Oferent powinien złożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
    Oferta powinna być:
    - opatrzona pieczątką firmową,
    - posiadać datę sporządzenia,
    - zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, e-maila,
    - podpisana przez wykonawcę,

    2. Miejsce oraz termin składania ofert:
    1) Oferta powinna być przesłana na adres poczty elektronicznej: sekretariat@gnojnik.pl do dnia 31 sierpnia 2022 r. do godz. 9.00.
    2) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
    3) Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
    4) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

    1. Kryterium wyboru oferty: cena

    2. Osoby do kontaktu:  Monika Gazda – inspektor ds. gospodarowania odpadami komunalnymi w Urzędzie Gminy Gnojnik. tel. 14 68 69 600 w. 17

    3. RODO
    Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/94/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L119 z 04.05.2016), dalej RODO, informuję, że:
    1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Gnojnik z siedzibą w Urzędzie Gminy Gnojnik, Gnojnik 363, 32-864 Gnojnik tel. 14 68 69 600, e-mail: sekretariat@gnojnik.pl.
    2) W sprawach dotyczących przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ochroną danych osobowych możecie Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: mjagielska@gnojnik.pl
    3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia prowadzonym w trybie zapytania ofertowego
    4) Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    5) Podanie przez Panią/Pana danych jest obowiązkowe. Nie podanie ich skutkować będzie pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia.
    6) Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione do ich otrzymania z mocy prawa.
    7) Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
    8) Administrator danych nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji na podstawie posiadanych Pani/Pana danych osobowych.
    9) Administrator danych nie przewiduje przekazywania Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    10) Pozyskane dane osobowe administrator będzie przechowywał przez okres wynikający z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 oraz Nr 27, poz. 140).
    11) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, żądania zaprzestania przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie na przetwarzanie danych osobowych oraz prawo do wniesienia skargi.
    12) Przysługuje Pani/Panu prawo do skargi, skargi wnoszone są do organu nadzorczego, tj.: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Galeria