Agencja NPROFIT, prowadząca kampanię #bądźwidoczny kierowaną do przedsiębiorców, przygotowała II część bezpłatnego poradnika.
Tym razem jest ona poświęcona reklamie w Internecie, a dokładniej Google Ads, czyli narzędziu, które pozwala firmom zaistnieć w wyszukiwarce internetowej.II część poradnika można pobrać tutaj.
Publikacja Agencji NPROFIT wyjaśnia, czym jest Google Ads, jak korzystać z tej formy reklamy i co ważne, w jaki sposób mierzyć efektywność. Przedsiębiorcy znajdą w poradniku również zestawienie najczęściej popełnianych błędów. To znakomita podpowiedź, jakich działań unikać.
Małe firmy, aby utrzymać się na rynku muszą bardzo szybko reagować na zachodzące zmiany. A jak wiadomo, reklama to obszar, który dynamicznie się zmienia. W szybkim tempie przybywa kanałów, w których można zaprezentować swoje usługi i produkty. Nieznajomość tych narzędzi może przyczynić się do nieefektywnego ich wykorzystania, a nawet utraty budżetu z uwagi na źle zaplanowane działania, dlatego warto zapoznać się tą publikacją.W ramach kampanii ukaże się jeszcze trzecia odsłona poradnika, która będzie dostępna w grudniu. Poświęcona zostanie m.in. treści w e-commerce. Oczywiście cały czas można pobrać pierwszą część, która dotyczy pozycjonowania. Jest ona dostępna na stronie Agencji NPROFIT.
Kampania #bądźwidoczny została przygotowana z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, które znalazły się w niestabilnej sytuacji, wywołanej przez pandemię koronawirusa. Wiele firm musiało zmodyfikować swoje plany, zdecydować się na szybką reorganizację, czy zmianę profilu działalności. Agencja NPROFIT podpowiada jak wyróżnić się w Internecie.
Działania w ramach kampanii będą prowadzone do końca roku. W tym czasie odbędą się dwa kolejne bezpłatne webinaria oraz konsultacje. Najbliższe z nich, czyli „Bezpłatne narzędzia do wykorzystania” zaplanowane jest na 15. października o godz. 10.00. Poprowadzi je doświadczony szkoleniowiec Jarosław Sieradzki, Head of Sales, który podpowie, jak za darmo wyróżnić firmę w Internecie.
Osoby prowadzące działalność gospodarczą, zainteresowane tematyką reklamy w Internecie, a dokładnie Google Ads, mogą również zapoznać się z ostatnim szkoleniem, które zostało udostępnione na kanale YouTube Agencji NPROFIT.
Organizator kampanii
Agencja NPROFIT (Nprofit.net) świadczy usługi w oparciu o naukową metodę SEO. Od ponad 10 lat pomaga pozyskiwać klientów za pośrednictwem wyszukiwarki Google. Obecny kilkudziesięcioosobowy i międzynarodowy zespół specjalistów posiada czynny udział w sukcesie ponad 500 przedsiębiorstw. Działając w zakresie marketingu internetowego, oferuje między innymi prowadzenie procesu pozycjonowania, kampanii Google Ads, działania z zakresu PR, czy promocji
w mediach społecznościowych.
Jakość usług potwierdza ranking e-Gazele Biznesu, czyli zestawienie najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm e-commerce, w którym NPROFIT znalazł się już po raz piąty.
Agencja przestrzega zasad etyki w biznesie i – co ważne – funkcjonuje także w oparciu o koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. Wspiera zarówno lokalne organizacje charytatywne,
jak i ogólnopolskie inicjatywy.
Partnerem kampanii jest Collegium Da Vinci.
Collegium Da Vinci w Poznaniu – uczelnia ludzi ciekawych, jedna z najstarszych niepublicznych szkół wyższych w Wielkopolsce o profilu praktycznym. W czerwcu 2021 roku minie 25 lat, odkąd jest ona pionierem na rynku pod względem jakości praktycznego kształcenia. Tworzy programy studiów, wzorowane na światowych standardach, wyprzedzając trendy na rynku edukacyjnym w kraju.
W ofercie uczelni są studia I i II stopnia, studia podyplomowe oraz szkolenia. Ciekawe kierunki studiów są tworzone we współpracy z pracodawcami i ponad 200 partnerami biznesowymi.
Collegium Da Vinci przyświeca siedem zasad życia i nauki Leonarda da Vinci, które prowadzą do odkrycia i pełnego wykorzystania własnego potencjału. Najważniejsza z nich jest ciekawość, która popycha do ciągłego rozwoju.
Kontakt:
Anna Rumocka
e-mail: anna.rumocka@nprofit.pl
nr tel.: 696-415-186